tirsdag den 4. februar 2014

Netinformation om Stofskiftemedicin














Til min store forbavselse, gik det op for mig 
i dag at på Apoteket.dk og Pro Medicin.dk finder man IKKE Stofskiftemedicinen; Thyreoid.

Så jeg har skrevet en mail til begge instanser med nedenstående tekst

Hej
Jeg er stofskifte patient
Jeg har været dødssyg af Eltroxin og Euthyrox gennem mange år. Jeg hører til den hastigt voksende gruppe der IKKE kan konvertere Hormonet T4 til det i cellerne aktive, livgivende hormon T3.

Jeg undrer mig over at der på jeres hjemmeside, kun nævnes ovenstående stofskifte medicin, samt Liothyronin (T3 medicin), når man i dag også kan få receptpligtigt magistrelt fremstillet Thyreoidmedicin fra Glostrup Apotek.
Udleveringstilladelserne forefindes hos både læger og Endokrinologer fra Sundhedsstyrelsens side

Min overlevelse var at få recept på Thyreoid (for nu 13 måneder siden).
Venter spændt på jeres respons
Jeg har skrevet Stofskifteblog i lidt over 11 måneder og har haft mere end 24.500 klik:
Med venlig hilsen
og på alle stofskifte patienters vegne

Pia Petersen Larsen


Copyright Pia Petersen Larsen
P.S. Min mand eller jeg fabrikerer selv de billeder og fotos der ligger på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar